آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی

1393/11/26 13:18
نویسنده : شادی
956 بازدید
اشتراک گذاری

ذرت ها رو رنگ کردیم و آوینا باهاشون شکل های مختلفی درست کرد. 

شعر BaBa black sheep رو به صورت کتاب درآوردیم و بعضی قسمت ها با کولاژ و بعضی جاها هم رنگ آمیزی شد.

 

و اینم کیف چرم دست دوز، هنرنمایی مامان شادیخجالت

پ.ن1: با تشکر فراوان از بابا شهرام

پ.ن2: این کیف قرار بود مال من باشه ولی فعلا توسط آوینا خانم مصادره شده و دستور فرمودن دفعه بعد اگه کیف درست کردی، 2 تا درست کن!دلخور

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان هلیا
26 بهمن 93 15:44
عالیه، دستتون درد نکنه چه کیف خوشگلي، مامانی دفعه بعد که درست کردی 3 تا درست کن
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم. لطف داری. چشممممم
مامان راحله
26 بهمن 93 20:18
آفرین مامان هنرمند عاااااااااالیه
شادی
پاسخ
امنه
26 بهمن 93 20:54
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
27 بهمن 93 9:26
كاردستي و كيف خيلي قربون آوينا جونم بشم خب بچه كيف دوست داره مگه چيه
شادی
پاسخ
فرخنده جان میگم شما یک بار از من جانبداری کنی جای دوری نمیره ها!!!
آویسا
28 بهمن 93 8:15
به به بسیار عالی مامان شادی هنرمند.پیرو درخواست دوستان لطفا اگه کیف درست کردی 5 تا درست کن.من و آویسا رو هم حساب کن.مرسی شادی جووووووون
شادی
پاسخ
باشه چشم. فقط به خاطر روی گل شما و آویسا گلی
مامان بهار و نگار
1 اسفند 93 19:19
لایک داری شادی جووووون لطفا از این کیفا هفت تا درست کن ...من و بهارم حساب بیار
شادی
پاسخ
فکر کنم دیگه کیف درست نکنم
آویسا
2 اسفند 93 11:46
آوینا تو این عکس پروفایلش خیلی شبیه خودت شده شادی جونالبته فقط اینجا.کلا شبیه باباشه نه؟
شادی
پاسخ
ممنون. والا نمی دونم. انگار ترکیبی هست. بعضی ها میگن شبیه خودته بعضی ها هم میگن شبیه باباشه. ما هم درگیریم سر این موضوع.
مامان آوا
3 اسفند 93 16:48
سلام شادی جون در مورد لباس کفشدوزکی آوا، من لباسو توی اینترنت دیدم اتفاقاً سایت فروش تم تولد بود. گفتم شاید خرید اینترنتی سایزش به آوا نخوره به خاطر همین پشیمون شدم. در موردش با همکارم صبحت کردم پیشنهاد داد که خودش برای آوا بدوزه که چند بار اصلاح روش انجام داد تا بالاخره همونی شد که می خواستم.
شادی
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون. پس من همون لباس آوا جون رو سفارش میدم.
دومین جشنواره کتابهای صوتی
7 اسفند 93 12:57
دوست عزیز دومین دوره جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کودکان و نوجوانان(بخصوص کودکان و نوجوانان)آغاز گردیده است.از شما عزیز گرامی برای شرکت در این طرح خیرو فرهنگی و همچنین پذیرفتن عنوان همکار افتخاری دعوت بعمل می آید
شادی
پاسخ