آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

بهار زندگی من

سالی که گذشت (قسمت چهارم)

1392/2/4 1:07
نویسنده : شادی
403 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا

امسال  شب یلدا رو با دخترم گذروندیم. مهمونی خونه ما بود. دایی محسن مهربون هم از تهران آمد. یک لباس هندوانه ای هم براش خریده بود. شب قبلش هم با کمک هم یک کلاه هندوانه ای براش درست کردیم که ست قشنگی با لباسش داشت.

این سفره ای بود که به افتخار آوینای عزیزم و دایی محسن و همسر عزیزم چیدم.

 

آوینا هم کلی بغل مهمون ها رقصید و دست زد و خندید ولی موقع عکس گرفتن!!!!!!!!

 

قربونت برم هندونه من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
4 اردیبهشت 92 5:07
سلام مامان جونی این یه فرصته برای کلبه خاطرات شما و کودک دلبندتون تو کلبه کودک من میتونید از قالبهای بی نظیر دوستانتون رو دیدن کنید......... جای شما خالی http://bofy.blogfa.com/
فرزانه
13 شهریور 92 2:08
الهی منم برای پارمیس از این لباس رفتم امسال یلدا 1 سالش میشه بپوشه


آره حتما براش بگیر. عمرش طولانی باشه و سرشاز از موفقیت و سربلندی
الناز مامان طاها
24 آبان 92 22:02
اي من به فداي تو هندونه شيرين