آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

بهار زندگی من

سالی که گذشت ( قسمت سوم)

1392/2/6 3:03
نویسنده : شادی
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگرد

تولد هفت ماهگی آوینا با حضور خاله یلدا- سروش- و خاله فیروزه.

این اولین لباسی بود که برات دوختم خوشگلم.

 

تولد هشت ماهگی آوینا با حضور عمو شهرام- خاله هودا و شایان . خاله یلدا و سروش.

 

تولد نه ماهگی با حضور خاله راحله

 

تولد ده ماهگی با حضور افتخاری دایی محسن  با هدیه خوشگلش که اسم آوینا هست.

 

تولد یازده ماهگی آوینا با حضور جمعی از عروسک های آوینا و خودمون

 

و تولد یک سالگی که دو بار گرفته شد.

یکی خونه مامان جونی بزرگ شوشتری و با حضور عمو مجتبی اینا. عمه هدی و عمه الهام و مامان جونی و بابا جونی

 

و تولدی که خونه خودمون بود. تولد با تم کیتی.

 

اینم عکس میز شام. دلمه برگ کلم. کیک مرغ. مینی پیتزا. سالاد فصل. ژله خرده شیشه. پاناکوتای شکلاتی. همه رو هم خودم درست کردم عزیزم.

 

اینم بیسکویت با تم کیتی به همراه کارت تشکر که موقع خداحافظی به مهمون ها دادیم.

 

یک کلیپ از مجموع عکس از تولد تا یک سالگی درست کردم که بعد از شام و موقع استراحت به مهمون ها نشون دادیم که همه خوششون اومد و کلی احساساتی شدن. بخصوص من که موقع تماشای کلیپ اشک توی چشمام حلقه زد. خدایا دخترم یک ساله شد. شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دخترم 88
4 اردیبهشت 92 23:34
چه مامان خوش سلیقه ای




















ممنون عزیزم.


لیلااذری
29 اردیبهشت 92 1:22
میدونستم نقاشی میکشیدی ولی خیاطی رو نه دیگه.افرین دوست هنرمندم


وای مرسی. چقدر دقیق همه پست ها رو خوندی. سپاسگزارم.
مامان تینا و رایان
18 شهریور 92 12:55
اشک ما هم حلقه زد الان ایکاش از غذاها از جلوعکس میزاشتی...دستورشونو بنویس تو اون وبلاگ
الناز مامان طاها
24 آبان 92 22:01
واي شادي جون خيلي هنرمنديتولد يكسالگيت با يه ٧ماه تاخير مبارك
آویسا
25 فروردین 93 17:25
من و مامانی اولین عکس این پست رو که آوینا هفت ماهه بوده و لباسشو مامانیش دوخته خیلی دوست داریم
شادی
پاسخ
منم اون عکس رو خیلی می دوستم.