آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد آوینا- 10 فروردین

1397/1/20 10:44
نویسنده : شادی
454 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به اینکه سفرمون طولانی بود، فرصت کافی نداشتیم تا بتونیم برای تولد آوینا برنامه ریزی کنیم برای همین به آوینا گفتیم روز تولدت ، روز توئه و هر کاری دوست داشته باشی انجام بدی ما همراهیت می کنیم و برات وقت میزاریم. 

خب طبیعیه که اولش همش ذهنش پیرامون کیک و تولد میگشت ولی کم کم بهش کمک کردیم بتونه تصمیم متفاوتی برای تولدش بگیره و قرار شد بریم باغ وحش.

قسمت اول- باغ وحش

به نظرم بچه ها رو حداقل هر 6 ماه یکبار باید ببریم باغ وحش. چون هر بار دید متفاوت و تازه ای به حیوانات دارند. اتفاق جالبی که این دفعه افتاد این بود که ما تونستیم شاهد غدا دادن به حیوانات مختلف باشیم. 

فیلم غذا دادن به شیر ها

فیلم غذا دادن به فیل ها

 

اتفاق جالب دیگه ای که برای آوینا افتاد، دیدن اسب های پونی بود. یکی از آرزوهای آوینا برآورده شد. از شدت خوشحالی جیغی کشید و توی نوبت ایستاد تا سوارشون بشه.

 

قسمت دوم - شهربازی

از  همون جا به پیشنهاد آوینا راهی شهربازی شدیم. همون اول با شهرام سوار این سرسره ها شدند و کلی سر ذوق اومدن. خوشبختانه توی این سن تونست خیلی از بازی ها رو امتحان کنه و ازشون لذت ببرد. در مجموع خیلی بهش خوش گذشت.

 

قسمت سوم- کیک در خونه

بعد که برگشتیم خونه، مراسم درست کردن کیک و فوت کردن شمع هم داشتیم. البته من واقعا خسته و لِه بودم و فقط تونستم کیک فنجانی سه دقیقه ای درست کنم.  چند تا کتاب هم قبلا براش گرفته بودم و کادوشون کردم و برای هدیه بهش دادیم.

 

داشتم فکر میکردم بهترین نوع تولد بود. چه چیزی بالاتر از خوشحالی و هیجان واقعی و یک روز کامل وقت گذرانی در کنار پدر و مادر میتونه باشه؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (2)

فریدهفریده
21 فروردین 97 9:31
تولدت مبارک آوینا جان ، ایشالا همیشه شاد باشی .
شادی
پاسخ
ممنونم فریده جان.بوس
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
5 خرداد 97 18:56
 وااااایییییی چه تولد متفاوت و باشکوهیجشن مبارکاسمحبت انشاءالله در کنار خونواده محترم همگیتون 120ساله بشیدگل وب نازی دارین احسنت به اینهمه هنر تشویق شما فالوو شدین خوشحال میشیم شما هم ما رو فالوو کنید .🌸🌼🌼🌹🌹🌹🏵🏵♥♥🍀🌻🌻🌷🌷💗💗💗👑🌸🌸🌼🌼🌹🌹