آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

بهار زندگی من

سالی که گذشت (قسمت دوم)

1392/2/3 14:50
نویسنده : شادی
633 بازدید
اشتراک گذاری

 ماهگرد تولد

از همون ماه اول با وجود مشغله زیاد تصمیم گرفتم دهم هر ماه برای تولد آوینا یک کیک درست کنم و با دوستان و فامیل یک جشن کوچولو بگیریم. خوشبختانه خیلی موفقیت آمیز بود و ما گاهی سه تایی و گاهی با دوستان و فامیل دهم دور هم جمع می شدیم . دوستان هم کلی استقبال کردن و خلاصه خونه ما شد خونه جشن و شادی.

تولد آوینا- بیمارستان بانوان آرش- تهران

 

اولین ماهگرد تولد آوینا

 و اینم کیکش که نشد با هم عکس بگیریم.

کیک

 

دوماهگی آوینا که نشد با کیکش عکس داشته باشیم.

سه ماهگی آوینا که با حضور من و شهرام و عمه الهام برگزار شد.

 

تولد چهار ماهگی خودمون سه تا بودیم.

 

تولد پنج ماهگی اوینا با تولد 2 سالگی پارسا ( پسر عموش) همزمان شد و خونه خاله انیس برگزار شد.

 

و اینم تولد شش ماهگی که دخترم برای خودش خانمی شده و دیگه خودش می نشست. خاله زهره مهمونمون بود.

 

اینم عکسی که دلم نیومد نزارم.

از دست تو دخمل شیرین.این همه هیجان به خاطر چیه دقیقا؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
18 شهریور 92 12:50
الناز مامان طاها
24 آبان 92 21:58
اي من به فداي تو