آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

خاطرات این روزها

1396/11/12 12:17
نویسنده : شادی
407 بازدید
اشتراک گذاری

گوگوگی که معرف حضورتون هست؟؟ ایشون در سال چندین بار تولدشه. یک تولد درست و حسابی با کلی تشکیلات و بر و بیا!!!

 

نقاشی که آوینا برای تولد گوگوگی کشیده!

 

کیک . کادو و ....و حتی مراسم رقص چاقو هم داریم.

 

برف بازی در بهمن 96

یادش بخیر .... اون زمان ها چقدرررر برف میبارید و چقدر برف بازی می کردیم. هفته پیش یک برف سبکی بارید. آوینا اون موقع مدرسه بود و بعد از تعطیل شدن مدرسه کلی گریه و زاری کرد که من نتونستم برف بازی کنم و این حرفا!

بهش گفتم عزیزم اصلا برفی روی زمین ننشسته بود و خلاصه رضایت داد.

بهش گفتم زمانی که من کوچولو بودم، بعضی صبح های زمستون که از خواب بیدار میشدیم، میدیدم همه جا برف نشسته و سفید پوش شده. با هم آرزو کردیم این اتفاق رو آوینا هم تجربه کنه. چند روز بعدش دقیقا همین جوری شد. 

کاش از اون لحظه که از پشت پنجره، برفهای نشسته روی زمین رو دید، عکس و فیلم میگرفتم!!! واقعا بالا و پائین پریدن و ذوقش دیدنی بود.

عکس های برف بازی و آدم برفی

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرخندهمامان فرخنده
21 بهمن 96 11:49
خداروشکر که برف خوبی اومد وگرنه داشت این برفها هم مثل بقیه چیزها به خاطره تبدیل میشد تولد گوگوگی هم مبارک باشه قربون آوینا جون که ازدیدن برف کلی خوشحال شد همیشه لبش خندون وتنش سالم باشهبغلبغلبغل