آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

بهار زندگی من

شیطنت ها

1396/9/13 21:57
نویسنده : شادی
402 بازدید
اشتراک گذاری

بازی کردن توی حموم از خیلی وقت پیش ها رسم ما بوده و معمولا اگه وقت داشته باشیم اجازه میدم آوینا اسباب بازی بیاره و باهاشون بازی کنه. اون روز هم طبق معمول آوینا کلی بازی کرد و نوبت حموم کردن شد. متاسفانه علیرغم اینکه چندبار بهش تذکر دادم دمپایی هشو بپوشه،روی چهار دست و پا سُر خورد و چونه اش در اثر برخورد با کف حمام دچار پارگی شد.

حالا اینکه من چجوری خیس و آب چکان لباس تن خودم و آوینا کردم و ماشین گرفتم و رسوندمش بیمارستان، بماند.(من و آوینا تنها بودیم و شهرام نبود)

دکتر با معاینه چونه اش گفت که باید بخیه بشه و در نهایت چونه آوینا 3 تا بخیه خورد.غمگین

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مطهره
19 آذر 96 1:37
اخی عزیزم .😣 خدا کنه زودتر خوب بشی خوشگلم.سادی جان پماد واسه دست یاسمین که سوخته بود برای بردن رد بخیه هم عالیه خواستی اسمشو بدم بهت
مامان فرخنده
22 آذر 96 8:06
ای بابا امیدوارم زودتر خوب بشه وای چقدر بده دست تنهایی امیدوارم زودتر حالش خوب بشه وجای بخیه هاش هم اصلا نمونه چون کوچیک هستند برطرف میشه شادی جووون