آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

بهار زندگی من

هالوین

1396/9/13 21:50
نویسنده : شادی
448 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از اتفاقاتی که معمولا همراه با دوزبانه شدن میفته، آشنایی و تاثیر پذیری از فرهنگ های خارجی هست و در مورد آوینا هم صدق میکنه.

مثلا از مدتها قبل در مورد تاریخ هالوین از من پرسیده بودم و ازم خواسته بودم جشن هالوین بگیریم و دوست داشت  لباس خفاش بپوشه.

راستش این موضوعیه که منو نگران میکنه و اصلا دوست ندارم فرهنگ ایرانی بودن تحت الشعاع این مساله قرار بگیره . اینه که تا مدتی توی ذهنم با این موضوع کلنجار میرفتم. در نهایت تصمیم گرفتم از جنبه سرگرمی و خوشحالی آوینا بهش نگاه کنم. در کنارش بهش یادآوری کردم که این مراسم کشور ما نیست و ....

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فرخنده
22 آذر 96 8:02
امان از دست این وروجکها که هرچی میبنند دلشون میخواد ما هم امسال باید مراسم بابانوئل برگزار کنیم ودوتا هدیه هم از بابا نوئل خواسته باید برآورده کنیم خدایا این خوشیها را از ما نگیر

7 بهمن 96 20:58
ما هم هالوین داشتیم پسر من لباس سوپر من پوشید