آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

بهار زندگی من

اتاق فکر

1392/5/2 19:20
نویسنده : شادی
313 بازدید
اشتراک گذاری

هشدار!!!

این پست حاوی مضامین حال به هم زن هست.

 

 

یکی از دردسر ها و مشکلات من و آوینا با هم دیگه، قضیه گلاب به روتون، دستشویی رفتن منه. که معمولا آوینا منو با گریه تا دم دستشویی بدرقه میکنه و بعدش که من رفتم داخل پشت در دستشویی میشینه تا من برگردم و گاهی هم همچنان نق میزنه و یا گریه میکنه.

به هر حال من برای اینکه یک جورایی سرشو گرم کنم سعی می کنم باهاش دیالوگ داشته باشم.

من: آوینا هاپو چی میگه؟

آوینا: هاپ

 

من: آوینا جوجه چی میگه؟

آوینا: جیک جیک

 

من: بَبَی چی میگه؟

آوینا: بع

 

من: گاوه چی میگه؟

آوینا : ما ما

 

خوب تا اینجا اگه شماره یک بوده که قضیه تموم میشه و من میام بیرون و میریم به زندگیمون می رسیم.

اما اگه شماره دو باشه میریم سراغ مسائل آموزشی.

 

من: آوینا قورباغه چی میگه:

جواب من: غور غور غور

 

من : آوینا خروس چی میگه

من: قوقولی قوقو

 

 

 

من: آوینا اسب چی میگه؟

من: شیهه من توی دستشویی

 

 خنثی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شازده امیر و رها بانو
8 تیر 92 3:03
سلام شادی جان منم با مشکل شما روبرو هستم حالت رها فقط گریه میکنه منمعزیزمی که به ما سر بدی فقط من خواستم جواب بدم اشتباها پاک شد


بله عزیزم پس شما هم یک برنامه ای برای این جور مواقع بریزید.
دایی محسن
8 تیر 92 20:24
خدا بگم چی کارت نکنه، اشکم در اومد بس که خندیدم


مامان سارا
9 تیر 92 0:06
سلام دوست عزیزم
النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم
(elenanaz.niniweblog.com)

خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.


مامان سارا
9 تیر 92 0:11
مرسی عزیزم بابت لطفی که کردی


مامان تینا و رایان
17 تیر 92 10:55
هاهاها کلی خندیدم شادی جون...با اجازه شما رو لینک کردم...دختر نازنازی رو ببوس
پ ن: این پدیده توالت گرفتگی در مادران بسی شایع است
پ ن 2:اسم من هم شادی است


خیلی از آشناییت خوشبختم شادی جون.
آمنه
18 تیر 92 19:19