آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی و بازی

1396/6/16 17:16
نویسنده : شادی
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه کاردستی های که گروهی انجام میدیم. ساخت این کیف نمدی "دونات" رو برای بچه ها در نظر گرفتم. حسنش اینه که نیازی به دوخت نداره و بچه ها میتونن در تمام مراحلش شریک باشن. 

مورد استفاده اش هم برای کش مو و گیره و ... در سفر میتونه باشه!

 

یک روز خوب دیگه و آب بازی در تراس با پریا جون!

 

نقاشی در حمام. برام جالب بود که آوینا از ترکیب رنگ در نقاشی هاش استفاده میکنه!

 

بعد از اون روزی که آوینا آماده کردن صبحانه رو تجربه کرد. روزهای بعد هم سعی کرد به نوعی مشارکت داشته باشه.مثلا یه روز یک چک لیست تصویری برای خودش درست کرده بود و هر چیزی که میاورد سر میز، تیک میزد. (عسل، نان سنگک برای من، نون تست برای خودش، بطری شیر، کره، اونی که آبی رنگ کرده هم پنیر کیبی مورد علاقه اش هست.خندونک

 

 

الگوی ساخت اژدها رو من براش طراحی کردم . ولی ایده آتش بیرون آمدن از دهان اژدها از آوینا بود.

 

 

اینم از اون گوی های شیشه ای برفی هست که با شیشه عسل و اسباب بازی های کوچولو درست کردیم. خیلی هم با حال شد.

 

یک جوجه پولیشی زرد رنگ داره که خیلی دوستش داره. یک روز تصمیم گرفت براش یه لانه درست کنه. همه کارهاشو هم خودش انجام داد.زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرخنده
17 مهر 96 7:59
یعنی اعشق این خلاقیتتون هستم کاردستیها مثل همیشه عالی بود
avisa
18 مهر 96 9:47