آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی و بازی

1396/5/16 15:20
نویسنده : شادی
833 بازدید
اشتراک گذاری

ما و پریا اینا خیلیی دوست شدیم و سعی می کنیم در طول هفته حتما برنامه های مشترک بزاریم.

 

دوخت و دوز

ایده دوخت روی بشقاب فومی رو قبلا هم من و آوینا اجرا کرده بودیم و این دفعه با پریا انجامش دادیم.بچه ها با ایده خودشون طراحی کردند و بعد با کمک مامان ها دوختند.

 

کار آوینا چون زمان بیشتری میبرد، بعدا توی خونه کامل شد.

رنگی بازی

این خمیرهای رنگی رو به کمک آرد نشاسته و آب و نمک درست کردم و توی چهار تا کیسه فریزر ریختم بهش رنگ خوراکی اضافه کردم. سر کیسه های نایلونی رو یک سوراخ کوچولو ایجاد کردم و آوینا باهاش طراحی میکرد. خیلی براش جالب و هیجان انگیز بود.

 

 

برنامه پخت کاپ کیک های 3 دقیقه ای و تزئین آن توسط بچه ها

 

کاردستی بستنی 

این بستنی ها رو با نمد درست کردیم. آوینا تزئینش کرد. 

بستنیش فوق العاده لاکچری بود.خندونک

 

رنگ انگشتی خانگی

یک روز آوینا به من گفت: مامان بیا یک کاری انجام بدیم. بهش گفتم: مامان خودت یک کاری انجام بده.... من امروز حوصله ندارم.

آوینا گفت: مامان این تو دنیا عجیبه که تو حوصله نداری.

بهش گفتم: چطور مامانی؟

آوینا گفت: آخه تو همیشه حوصله داری... من بعضی وقت ها میگم حوصله ندارم.

کلی شرمنده شدم. بلند شدم و براش رنگ انگشتی درست کردیم و رفتیم حمام و کلی سر و صورت همدیگه رو رنگی کردیم.

 

آب بازی

امروز هم برنامه آب بازی برای بچه ها گذاشتیم و بچه ها حدود 3 ساعت توی آب بودند و حسابی خوشحال بودند.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرخنده
17 مرداد 96 13:58
چه کارهای جالب و قشنگی انجام دادید چه بستنیهای خوشگلی خیلی لاکچری بودند آدم دلش نمیاد که بخوره ای جانم چه حرفی زده واقعا چرا ما این شکلی هستیم بوس برای خاله شادی وآوینا جووونی
شادی
پاسخ
بوس