آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

بهار زندگی من

روزهای تابستانی من و آوینا

1396/5/1 12:16
نویسنده : شادی
582 بازدید
اشتراک گذاری

کارگاه آشپزی

شرکت در کارگاه آشپزی مادر و کودک رو من پیشنهاد دادم و آوینا با خوشحالی تمام پذیرفت. توی این کارگاه بچه ها کیک مرغ درست کردن. تمامی مراحل رو هم تقریبا خودشون انجام دادن.

 

جشن نجوم

 ما دوباره سر از مرکز نجوم درآوردیمچشمک. این دفعه یک بسته نون هم برای هاپوهای سرگردان اونجا بردیم که با استقبال فراوان روبرو شد.

 

دوباره اتاق ترازو و این بار روی کره ماه

وزن روی زمین: 21 کیلوگرم

وزن  روی ماه: 3.59 کیلوگرم

کاردستی ستاره دنباله دار، که بچه ها با خمیر و روبان های رنگی درست کردند.

 

و بخش نقاشی های نجومی

و عکسی که مرکز نجوم در کانال خودش منتشر کرد

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فرخنده
1 مرداد 96 13:53
چقدر عکس دومت خوشگل شده آوینا جون چه خوبه که اینقدر به نجوم علاقه داره من مطمئن هستم آوینا جون به آرزوش میرسه
عمه فروغ
2 مرداد 96 15:03
به به چه برنامه های خوبی رو برای تابستون در نظر گرفتید ان شالله که به هدفتون برسید...همیشه شاد و سلامت باشی آوینا جونی