آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

بهار زندگی من

روزهای تابستانی آوینا

1396/4/17 15:35
نویسنده : شادی
318 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به اینکه  اول مهرماه، شروع دوره پیش دبستانی آوینا خواهد بود،  تصمیم گرفتیم دیگه مهد نفرستیمش تا برای شروع دوره جدید آمادگی بیشتری داشته باشه.

این تابستان ، من و آوینا باهم توی خونه هستیم. من مشغول انجام پروژه ای هستم ولی در کنارش سعی میکنم برای آوینا هم برنامه های جانبی تدارک ببینم.

بازدید از مرکز نجوم اهواز

در ابتدای برنامه، بچه ها  وارد اتاق ترازوها شدند و اونجا می تونستن وزن خودشون رو در هر کدام از سیارات ببینند.

وزن آوینا روی زمین: 21 کیلوگرم

وزن روی سیاره زحل: 24 کیلوگرم

 

 برنامه رصد آسمان هم بود که تونستیم سیاره مشتری و زحل رو با اون حلقه های قشنگ دورش ببینیم و بسی خوشنود شدیم.

این برنامه با پیشنهاد همسایه عزیزمون ( شروع آشنایی مون از برنامه چهارشنبه سوری پارسال بود) رفتیم. پریا جان یکسال از آوینا بزرگتره و قراره توی این تابستان برنامه های مشترک خوبی برای سرگرم کردن بچه ها بزاریم.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فرخنده
18 تیر 96 10:54
چه جالب منم ملیسا را از اول تابستون دیگه نزاشتم بره مهد گفتم استراحت کنه که برای مدرسه انرژی داشته باشه چه خوب که آوینا جون توی ساختمونتون یه دوست همسن وسال خودش داره برنامه بازدید از نجوم هم فکر عالی بود