آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

سری تولدهای 5 سالگی آوینا

1396/1/20 11:15
نویسنده : شادی
592 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد آوینا تهران بودیم و خونه مامان جونی، یک تولد خانوادگی ساده گرفتیم.

قبلا به آوینا قول داده بودم که حتما در یک فرصت مناسب دوستانش رو دعوت می کنیم و دیدیم چه بهونه ای بهتر از تولد!!! و برای اینکه خیال مامان ها راحت باشه، بچه ها رو با مامان ها دعوت کردیم. 

 

این اولین تجربه ما در این زمینه بود. خدا رو شکر با وجودی که دست تنها بودم ولی همه چیز خوب بود و به بچه ها خیلی خوش گذشت. 

کیک مامان شادی پز با تم توت فرنگی که آوینا رو فوق العاده غرق لذت و شادی کرد و منم از خوشحال کردنش مست غرور شدم.زیبا

دوستان آوینا به ترتیب از راست به چپ (روژان- آریسا- نازنین زهرا- آوینا- آوا- آناشید- فرزان )

الان که نگاه میکنم میبینم کلا 7 بودن ولی اینکه چجوری تونستن خونه رو منفجر کنن، خدا میدونه!!!

یعنی قبل از تولد من همش فکر میکردم این طفلی ها دختر هستن و خجالتی و این داستانا و کلی تو فکر بودم براشون بازی طراحی کنم تا حوصله شون سر نره!!!

اما اینا کلا دو بار و برای چند لحظه نشستند . یکی برای فوت کردن شمع و یکی برای خوردن غذا.خندونک

بقیه زمان ها دنبال همدیگه جیغ زنان میدویدند. سکوت

 

 

اینم میز پذیرایی عصرانه

 

 چقدر خوب که همه مامانها با وجود اینکه آشنایی قبلی نداشتیم ولی با اینحال زحمت کشیدن و اومدن. خلاصه اینکه به همه خیلی خوش گذشت.

 

فردای اون روز هم جشن تولد خانوادگی با خانواده شهرام بود.

مهرا و پارسا جون در کنار آوینای عزیزم.

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مرجان
4 اردیبهشت 96 2:45
بازهم تولد آوینا گلی تبریک میگم انشالله گل لبخند همیشه بر لبای نازت باشه عزیزم...ای جان خوشم میاد تولدای آوینا ادامه دارهآفرین شادی جان کیک خیلی خوشگلی درست کردین واقعا هم باید مست غرور میشدی..بنظرم تولد دوستانه باشه به بچه ها بیشتر خوش میگذره بسیار عالی ولی من یه نفر با لیانا باشه از زیرو رو کردن خونه مطمنم شما چه جور به 7 تا وروجک اینقدررررررررررررر مطمن بودی
مامان فرخنده
9 اردیبهشت 96 9:26
تولد گل دخترمون مبارک باشه آفرین به مامان شادی واقعا کیکت خوشگل شده بود خدایش میتونی قنادی بزنی از بس که کار شیرینی وکیک پختن استاد شدی چه کار خوبی کردی بچه ها را با مامانهاشون دعوت کردی وبه همه خوش گذشت خاطره خوبی شد برای آوینا جون کادوهات هم مبارک باشه آوینا جووونی ودست همه درد نکنه
عمه فروغ
9 اردیبهشت 96 14:44
سلام شادی جان سال نو با تاخیر مبارک باشه انشالله سال خوبی داشته باشید 5 ساله شدن گل دخترمون هم مبارک باشه ان شالله که همیشه شاد و سلامت باشه و زیر سایه شما همیشه موفق باشه
avisa
1 خرداد 96 10:03
ای جوووونم تولد دخملی مبارک.البته با کمی تاخیردوستون داریم خیلی زیاد