آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

خاطرات این روزها

1395/11/12 11:06
نویسنده : شادی
637 بازدید
اشتراک گذاری

مهمترین اتفاق این روزهای ما، عروسی یکدانه برادرم بود که خدا رو شکر به خوبی و خوشی برگزار شد. 

 

هفته گذشته اینقدرررررر هوا خوب و لطیف بود . که تصمیم گرفتیم یک گشت چند ساعته اطراف شوشتر بزنیم. آوینا و مهرا (دختر عمه) هم حسابی بازی کردند.

 

هر دو خسته و محو تماشای تلویزیون

 

بالاخره بعد از کلی بالا و پائین و چک و چونه ، برای آوینا 3 تا جوجه اردک خریدیم و من همین جوری خالی خالی مادربزرگ شدمخندونک

 

و یک رویداد بزرگ دیگه ، برگزاری نمایشگاه کتاب استانی بود که ما هم کلی خرید کردیم.

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان فرخنده
13 بهمن 95 9:22
شادی جون سلام اول از همه تولد برادر جان مبارک باشه خوشبخت وعاقبت بخیر بشند عزیزززززم خسته خسته محمو تماشا تلویزیون هستند شادی جون نه یکی نه دوتا سه قلو نوه دار شدی کلی باید سیسمونی بدی که کتابهای آوینا جووون هم مبارک باشه
شادی
پاسخ
آره والا یهویی افتادم تو خرج و مخارج.
مرجان
14 بهمن 95 0:41
سلام شادی جون عروسی برادرتون تبریک میگم انشاالله خوشبخت و سعادتمند بشن..ای جاانم آوینا خانوم ناز چقدر ناز شده عروس کوچولو...اون جوجه اردکهارو میبینم نگران اون فرش میشمبه به کتابهارو دیدم کیف کردم چ صدالبته هوس خرید کتابهای جدید کردم...وای دلم تنگ شد برای خوزستان..روزهای تعطیل میخواستیم یک روز در دشت و دمن باشیم پدرم مستقیم مارو میاورد شوشتر دلم اون روزارو خواست
شادی
پاسخ
بدون تعارف میگم... الان که هوا خوبه تشریف بیارید خوزستان ... از دیدنتون واقعا خوشحال میشیم.
فریده
19 بهمن 95 8:18
مبارک باشه ، امیدوارم خوشبخت و سعادتمند بشن. چه جوجه اردکهای خوشکلی ، خوش به حال شما که به این زودی مامان بزرگ شدید. ولی بیشتر خوش به حال جوجه اردکها که مامان و مامان بزرگ خوبی مثل شما و آوینا جون رو دارند.
شادی
پاسخ
مرسی فریده جان. شما همیشه به ما محبت داری
عمه فروغ
23 بهمن 95 13:29
سلام شادی جان مبارک باشه داماد شدن برادرتون ان شالله که خوشبخت باشند. ان شالله که شاهد عروس شدن آوینا گلی باشید و خوشبختیش رو ببینید همیشه به خوشی و شادی
شادی
پاسخ
ممنونم فروغ. ایشالا جشن موفقیت ها و عروسی آرشیدای گلم.