آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

بهار زندگی من

فستیوال آب بازی در مهد کودک

1395/6/22 20:34
نویسنده : شادی
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش، فستیوال آب بازی در مهد کودک بود. ما هم آوینا رو به یک عدد سلاح آب پاش مجهز کردیم و با یک دست لباس اضافی فرستادیمش مهد کودک. البته حضور مامان های گل هم در صورت تمایل اختیاری بود که من به دلایلی نرفتم. یکی از مهمترین دلایلم هم این بود که دوست نداشتم حضور من، فعالیت و بازی آوینا رو تحت الشعاع قرار بده. 

و من بیصبرانه منتظر دیدن عکس های تلگرام مهد کودک نشستم و با دیدن عکس ها دنبال تشخیص حالت چهره آوینا بودم و البته چیز زیادی دستگیرم نشد.

 

 

چند روز بعد در یک مهمانی دوستانه، یکی از دوستانم که از قضا پسرش هم توی مهد آویناست برام تعریف کرد که روز برگزاری فستیوال توی مهد کودک بوده و جمله ای که برام گفت بینهایت خوشحالم کرد و لبخند رضایت روی لبانم نقش بست.

"آوینا تنها دختری بود که به صورت کاملا فعالانه توی آب بازی شرکت داشت و با تفنگش به بقیه آب می پاشید." 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان فرخنده
23 شهریور 95 7:39
عزيزززم عكس آخرش خيلي ناز هستش آفرين به آوينا شجاع كه يه تنه به جنگ با پسرها پرداخت
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
فرزانه مامان پارمیس
24 شهریور 95 12:00
به به چه خوش گذشته حتی هیجانش هم تو عکس معلومه خوشگل خاله
شادی
پاسخ
بله خدا رو شکر ..
عمه فروغ
24 شهریور 95 14:50
ای جااااااانم به آوینا گلیهمیشه خوش باشی عزیزم
شادی
پاسخ
ممنونم فروغ جونم