آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- نقاشی-بازی

1395/5/15 18:51
نویسنده : شادی
786 بازدید
اشتراک گذاری

روی یک کاغذ  A4 یک تخم مرغ بزرگ کشیدم و آوینا داخلش رو کاغذ رنگی برش زد و چسبوند . روی یک کاغذ دیگه تخم مرغ دیگه ای برش  و روی تصویر قبلی قرار دادیم. به نظر خیلی ساده میاد ولی نتیجه اش برای اوینا خیلی جالب بود.

سفالگری تو خونه.

 

و باز هم شخصیت های کارتونی مورد علاقه دخترم.

 

جهت آشتی با فلفل دلمه ای و گوجه.

آوینا با کمک من برای خودش سالاد درست کرد و تزئینش کرد. متاسفانه فلفل دلمه ای و گوجه دوست نداره . این کار رو انجام دادم تا حدی باهاشون آشتی کنه. ولی موفقیت آمیز نبود.غمگین

 

 

یکی از کارهایی که ما در طول هفته انجام میدیم اینه که من برای آوینا قصه میخونم و آوینا نقاشی شو میکشه. 

تجربه جالبیه و به خلاقیت و تصویر سازی بچه ها کمک میکنه.

 

 بازی فکری که این روزها انجام میدیم. خیلی عالیه. 

موردی که من این روزها روش حساس شدم اینه که آوینا اصلا تحمل شکست نداره و توی هر بازی میخواد برنده باشه. داریم سعی می کنیم با کمک بازی های رقابتی حس پذیرش شکست و روحیه تلاش رو توش تقویت کنیم.

 

پسندها (4)

نظرات (2)

بهار مامان شایلین
16 مرداد 95 8:24
به به خانوووم کوچولوی هنرمند! موفق باشی پیکاسوووووی خاله
شادی
پاسخ
مرس عزیزم.
مامان فرخنده
16 مرداد 95 14:36
ايده تخم مرغ خيلي جالب بود ممنون كه تجربه ات را با ما درميون ميذاري چه بد مليسا هم قارچ وفلفل دلمه اصلا دوست نداره اسمش را گذاشته اون تندها را به من نده ولي بجاش چنان گوجه فرنگي برات گاز ميزنه كه شما فكر ميكني انگار داره سيب ميخوري خيلي خيلي زياد گوجه دوست داره اي جانم كه آوينا جون دوست داره هميشه برنده باشه فكر كنم بابزرگتر شدنش اين مشكل هم حل بشه
شادی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم. امیدوارم براتون مفید باشه. امیدوارم بزرگتر بشن بهتر بشن. البته آوینا قارچ هم دوست نداره.