آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

بهار زندگی من

شهربازی پارک ارم

1395/4/29 10:59
نویسنده : شادی
2,618 بازدید
اشتراک گذاری

حدود 3 هفته پیش، فرصتی پیش اومد که سه تایی با ماشین بریم تهران. شهربازی پارک ارم یکی از جاهایی بود که خیلی وقت بود دوست داشتیم بریم و این دفعه فرصتش پیش اومد با دایی محسن و خاله مصی و چند تا از دوستان یک سری بزنیم. هم برای ما فان بود و هم برای آوینا.

 

پ.ن: خاله مصی همون زن دایی جان هستن. ولی قبل از زن دایی شدن ،آوینا خاله صداش میزد، الان هم همونجوری صداش میکنه.

 

 

 

آوینا تقریبا از اکثر وسایل بازی مربوط به بچه ها استفاده کرد و حسابی لذت برد.متاسفانه من دوربین همراهم نبود و عکس زیادی ندارم. 

یکی از بازی هایی که آوینا خودش انتخاب کرد و من اصلا فکر نمیکردم جزو گزینه هاش باشه، "یورو بانجی" بود.

دختر شجاع منزیبا

 

این سرسره رو هم با دایی امتحان کرد.

پسندها (5)

نظرات (2)

عمه فروغ
29 تیر 95 11:58
سلام.به به چه عالی همیشه به شادی و خوشی آوینا جون
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان فرخنده
2 مرداد 95 7:58
آفرين به آوينا شجاع من كه خودم خيلي ترسو هستم ولي آفرين به آوينا نترس خيلي حيف شد شادي جون دوربين نبردي
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم. والا منم خیلی ترسیدم هر چی هم سوار شدم به زور بود و کلی هم جیغ زدم