آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

مجیک (جادویی)

1395/3/11 9:04
نویسنده : شادی
747 بازدید
اشتراک گذاری

مدتها بود که آوینا دوست داشت یک تاج پرنسسی داشته باشه ولی متاسفانه هر چی تو اهواز گشتم چیزی پیدا نکردم.

در حالیکه مشغول خرید از هایپر مارکت مجتمع خلیج فارس بودیم، بالاخره یک تاج پیدا کردیم که به همراهش چوب جادویی ( به قول آوینا "مَجیک") هم بود.

خلاصه تا یک مدتی با این مجیک داستان داشتیم و آوینا با چوب جادوییش دایما در حال تبدیل آدمها و اشیا بود.

*********

آوینا روزی شونصد بار در یخچال رو باز میکنه تا با لیوان مخصوصش آب بخوره و هر بار هم با باز کردن در لیوان ناخودآگاه مقداری آب روی زمین و میز میریزه. یکبار از دستش عصبانی شدم و گفتم اگه از لیوانت درست استفاده نکنی، مجبور میشم بزارمش تو کابینت و دیگه اجازه نمیدم ازش استفاده کنی

آوینا هم خیلی ناراحت شد و گفت:

مامان اگه لیوانم رو برداری منم با مَجیکم تو رو تبدیل به " بشقاب" میکنم.تعجب بعد یک کم دیگه فکر کرد و گفت: به دستمال کاغذی تبدیلت میکنم و بعد هم اینقدر استفاده ات میکنم تا تموم بشی.سکوت

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فرخنده
11 خرداد 95 13:36
اي مامان شادي دستمال كاغذي شما نميدوني اين وروجكها توي آستينشون جواب دارند كم نميارند ولي خيلي جالب تهديد كرد خودمونيها
شادی
پاسخ
والا اصلا فکر اینجاشو نکرده بودم
مرجان
1 تیر 95 16:36
انشالا همیشه به تفریح و سفر باشید سفرنامه قشنگی بود و کلی لذت بردم از خوندنش همچنین یه کوچولو هم به ماستی شدن آوینا جون خندیدم😀تاج پرنسسی واقعا برازنده آوینا جون هست ولی با این نقشه هایی که برای تبدیل کردن اشیا و شما به چیزای دیگه داره یه کم خطرناک شد ماجرا😁😁😝😝😝
شادی
پاسخ
ممنون گلم. جای شما خالی بود.