آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

نظرات (6)

مامان فرخنده
3 آذر 94 7:47
عزيززززم چه لباس خوشگلي تنش كرده خيلي بهش مياد بازم مراسم تولد داشتيد مبارك باشه
شادی
پاسخ
مرسی گلم. منم این رنگ و طرح لباسش رو خیلی دوست دارم.
مرجان
4 آذر 94 17:12
آوینای خوشگلم چه عکسش با مزه شده..لباسش هم خیلی قشنگه ماشالا بهش خیلی میاد بووووس
شادی
پاسخ
ممنونم
مامان راحله
6 آذر 94 21:30
شادی
پاسخ
فریده
7 آذر 94 8:47
عزیزم چه ناز شده ، هزار تا بوس واسه آوینا جون ممنون از اینکه آدرس صندلی ماشین رو گذاشته بودید ، فکر کنم شما اهواز زندگی می کنید ، ما شیراز هستیم و باید اینجا دنبالش بگردم.
شادی
پاسخ
خیلی ممنونم. نظر لطف شماست. البته ما این صندلی رو از تهران خریدیم ولی فکر میکنم همه جا بشه پیدا کرد
مامان بهار و نگار
1 دی 94 16:32
ای جونم
aylar
5 دی 94 20:41
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید