آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

اندر احوالات پدر همیشه در صحنه!

1393/11/15 10:32
نویسنده : شادی
397 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا سرماخورده و تو دماغی حرف میزنه!

 

نصفه شبِ پریشب.

 

آوینا: بی نی دارم! 

شهرام هم به عنوان یک پدر همیشه در صحنه، آوینا رو بغل کرده و برده دستشویی و شلوارش رو درآورده!

آوینا با گریه: بابا چرا شلوارمو در میاری؟

شهرام: مگه نگفتی پی پی دارم؟

آوینا:گفتم بی نی دارم!

من:melancholy emoticon

 

--------------------------------------------------------

آوینا زیاد خواب میبینه و توی خواب هم زیاد حرف میزنه. من دیگه می دونم کِی خواب بدی دیده و باید بیدار بشم و نوازشش کنم و چه زمانی فقط داره حرف میزنه و باید نشنیده بگیرم.

 

نصفه شب دیشب

 

آوینا در خواب: صبح شده،  Good morning!

شهرام در خواب با صدای بلند:  Good morning!

من با آرنج تو پهلوی شهرام: هوا هنوز تاریکه شهرام!!!

شهرام بازم در حالت خواب: بابا هوا تاریکه!

من:melancholy emoticon

--------------------------------------------------------------------------

 

پ.ن: در آرزوی خواب عمیق شبانهpouty face emoticon

پ.ن 2: ما قدردان این پدر همیشه مهربون هستیم.

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان فرخنده
15 بهمن 93 13:10
یعنی آخرش بود شلوار آوینا جون را کشیدن بچه بینی داشت وای چقدر خندیدم شادی جون این حرف زدن وروجکها را نگو ملیسا هم توی خواب ول کن من نیستم بیشتر شبها توی خواب میگه مامان خخونده من بلد نمیتونم نه یکبار بلکه چند بار و حمید هم که بمب بترکه اصلا از خواب بیدار نمیشه همسری شما حداقل نصف شب مکالمه کار میکنه با آوینا جون
شادی
پاسخ
من بلد نمیتونم اون اوایل خیلی پیگیر میشدم ببینم چی میگه ولی الان دیگه برام عادی شده. آوینا تو خواب اسم خاله های مهد کودکش رو صدا میکنه بیشتر.
زهرا
15 بهمن 93 13:35
عزیزدلم آویناااااا شادی جون خیلی خوشکل مینویسی لایک داریییییی همیشه وبلاگتو میخونم روژانم مثل آوینا خیلی تو خواب حرف میزنه حرف زدن تو خوابشون عادیه؟؟؟؟ اخه یه مدته نگران شدم که زیاد حرف میزنه
شادی
پاسخ
ممنون زهرا جان. نظر لطف شماست. خوشحالم اینو می شنوم. من رمز وبلاگتو جایی تو موبایلم نوشته بودم که نیست. منم خوشحال میشم از حال و روزتون باخبر باشم عزیزم. فکر کنم طبیعی باشه . البته من تا حالا در اینباره با متخصص مشورت نکردم.
مامان راحله
15 بهمن 93 17:26
بهارم تو خواب خیلی حرف میزنه
شادی
پاسخ
ای جونممممم. ببوسش
مامان بهار و نگار
15 بهمن 93 18:54
وای مردم از خنده بهار انقدر دیر میخوابه که وقتی خواب رفت بیهوش میشه ...خوشم میاد نگاری هم مثل ادم بزرگا میخوابه .و خدا رو شکر هیش بار شب بیداری نداشتیم ...
شادی
پاسخ
الهیییی. اینم خیلی عالیه. خدا رو شکر. اگه شبها نمیخواد در طول روز خیلی خسته میشدی.
مامان راحله
18 بهمن 93 12:11
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
شادی
پاسخ
امنه
24 بهمن 93 9:29
خدا اخر و عاقبت مارو بخیر کنه!
شادی
پاسخ
آویسا
26 بهمن 93 8:39
شادی
پاسخ