آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد بابا شهرام

1393/6/29 9:03
نویسنده : شادی
1,857 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح که آوینا از خواب بیدار شد، بهش گفتم که امروز تولد بابا شهرامه و آوینا هم ظاهرا مشکلی با این قضیه نداشت. اما وقتی برای انتخاب کیک تولد رفتیم و دختر خانم فهمید که پای کیک و شمع هم درمیونه، یک دفعه زیر همه چی زد و گفت: تولد بابا شهرام نیست، تولد منه.سکوت

اینطوری شد که پس از کش و قوس و چانه زنی های فراوان به کیک بابا شهرام یک فروند جوجه اردک، درخت، میکی موس هم اضافه شد.شاکیکچل

قرار بود همه چی سورپرایز باشه. ولی تا شهرام اومد خونه، آوینا گفت اردک روی کیک رو میخوام.کچل

 

 

 

تولدت مبارک آوینا جان. تولدت مبارک شهرام جان.

 

پسندها (1)

نظرات (7)

زهرا
29 شهریور 93 9:22
تولد همگی مبارک.
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامانپارسا حلما جونی
29 شهریور 93 9:26
تولدهاتون مبارک شادی جون خوب کاری کردی موهای آوینا رو کوتاه کردی انگاری موهاش جون گرفتن و پرپشتتر شدنببوسش عزیزه خاله رو
شادی
پاسخ
ممنون گلم. آره خودم حس میکنم خیلیییییییی موهاش خوب شده. اگر چه این مطلب اصلا پایخ علمی نداره و هم هر چی سرچ کردم چیزی پیدا نکردم. ولی انگار با کوتاه کردن مرتب موها، پر پشت تر میشن.
مامان فرخنده
29 شهریور 93 10:12
تولدتون مبارك چه عكس خوشگلي شد عكس پدر ودختر
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
آویسا
29 شهریور 93 10:43
امان از دست این بچه ها.مرسی مامان شادی به خاطر اینهمه مهربونی
شادی
پاسخ
مرسی عزیزم. شما همیشه به من لطف و محبت داری.
زهرا مامان شایان
30 شهریور 93 2:28
تولدتون مبارک...خوش باشید
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان بهار
30 شهریور 93 11:42
تولدهاتون مبارککککک
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
لیلا مامان پرنیان
30 شهریور 93 21:10
مبارکااااا