آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

بهار زندگی من

زنگ کاردستی- هواپیما

1393/4/24 13:59
نویسنده : شادی
4,800 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتیم برای زنگ کاردستی هواپیما درست کنیم.  ایده ساخت این هواپیما رو از اینجا گرفتم. البته من سعی کردم ساده درستش کنم تا سریع آماده بشه. بچه ها خیلی صبور نیستن دیگه!دلخور

 

 


 

قبلا اینجا گفته بودم که نگرانِ ترسِ آوینا از پرواز با هواپیما هستم. توی این مدت اینقدر با هواپیماهای خیالی پرواز کرده بودیم که زمان پرواز واقعی، خوشبختانه آوینا بیشتر هیجان زده و خوشحال بود تا مضطرب. خدا رو شکرآرام

پسندها (2)

نظرات (5)

حکیمه نیک بخت
24 تیر 93 14:52
شادی جون واقعاخوشم اومده ازین زنگ کاردستی تون .منم ازین به بعداینکاروباپاشاانجام میدیم
شادی
پاسخ
خدا رو شکر که تونستیم الهام بخش باشیم.
مامان مریم
24 تیر 93 15:34
وای چه کار دستی قشنگی دست مامان شادی درد نکنه خدار و شکر که دیگه از هواپیما نمیترسه
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
آویسا
24 تیر 93 18:40
خیلی کار جالبی بود آفرین به مامان شادی
شادی
پاسخ
خاله لیلا
25 تیر 93 10:00
سلام چه هواپیمای خوشگلی خیلی عالیه که به دختر گلتون انقدر اهمیت میدید همیشه موفق باشید
شادی
پاسخ
مرسی خاله لیلا که به خونه ما سر زدین.
مامان آوا
29 تیر 93 13:59
خدا رو شکر با همت خودت بوده مامان شادی آفرین