آویناآوینا12 سالگیت مبارک

بهار زندگی من

آخرین بازمانده

1393/2/17 11:20
نویسنده : شادی
774 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یک هفته ای هست که داریم "شیر " رو برای آوینا تست می کنیم.اوایل اصلا علاقه ای به خوردنش نشون نمیداد ولی در کمال مسرت، دیروز از مامان شنیدم که آوینا تمام لیوان شیر رو خورده و از همه مهمتر هیچ واکنش آلرژیکی نشون نداده.

وقتی اینو شنیدم احساس کردم یک بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد. دو سالِ سختی بود ولی گذشت. یاد روزهایی که فقط گوشت مرغ یا گوسفندی آب پز شده و برنج سفید میخوردم بدون ادویه و بدون افزودنی، تا بتونم به بچم شیری بدم که بدنش بتونه تحمل کنه. هر صبحی که با بغض، امپرازول ته حلقش میریختم ، فکر میکردم بچه ای که از ماه اول زندگیش دارو خورده، بعدها میتونه زندگی سالمی داشته باشه؟

یاد روزی که توی شیرینی فروشی بودیم و آوینا تاتی کنان توی مغازه میگشت، وقتی دیدم خانمی از ذوق دیدن آوینا یک نون خامه ای دستش داده، با چه سرعتی رفتم سمت آوینا و شیرینی رو از دست بچه درآوردم، خیلی شرمنده نگاه بچم شدم. و....

این روزها اینقدر خوشحالم که حتی نگاه ترحم آمیز اطرافیان و سوالات عجیب و غریبشون را هم فراموش کردم.

 

 

اینا رو گفتم، برای اینکه خیلی ها با جستجوی کلمه "آلرژی"، "شیر خشک نوترامیژن" و "شیر خشک نئوکیت" به وبلاگم میان.و میخوام بگم همه ی این روزهای بد تمام شدنی هستن. فقط و فقط باید صبور باشید.

 

پسندها (4)

نظرات (16)

ساناز
17 اردیبهشت 93 17:14
خدا رو شكر شادي جون متين منم بعضي وقتا آلرژي به بعضي غذاها نشون ميده ولي گذراست بدنشون عادت ميكنه بوووووس براي دختر گلت
شادی
پاسخ
ایشالا همه ی بچه ها سلامت باشن
مامان سینا
17 اردیبهشت 93 22:01
فدای این خندیدنت
مامان بهار
17 اردیبهشت 93 22:02
کاملا درکت میکنم شادی جون ...منم این مشکلو داشتم منتها بهار وقتی شیر خودمو میخورد استفراغ میکرد و دل درد میشد و منم تا دو ماه دلیل گریه های بی وقفه بهار رو نمیدونستم هرچی دکتر تو شهر بود بردمش تا اینکه یه دکتری گفت شاید معدهه یبهار به لاکتوز شیرت حساسه یه بار امتحانی شیر خشک بهش بده ببینیم تغییر میکنه یا نه و در کمال تعجب بهار شیرشو خورد و اروم خوابید و ما متوجه شدیم دلیل گریه هاش شیر خودمه
شادی
پاسخ
عجب. نمی دونم چرا این مشکلات اینقدر توی بچه های این دور و زمونه شایع شده. البته دلیلش تا حدی هم واضحه
آمنه
17 اردیبهشت 93 23:06
خدا روشکر
شادی
پاسخ
مامان آوا
18 اردیبهشت 93 0:19
خدا رو شکر. انشاله همیشه سلامت باشی آوینا کوچولو.
شادی
پاسخ
فرزانه
18 اردیبهشت 93 1:17
خدا رو صد هزار مرتبه شکر خیلی خوشحال شدم خدا همه بچه ها رو زود خوب کنهمنم تو تست ماست و پنیر موفق بودم خدارو شکر شادی برامون دعا کنید خصوصی هم داری
شادی
پاسخ
به سلامتی عزیزم. مطمین باش که به زودی کاملا خوب میشه.
مامان شادی
18 اردیبهشت 93 9:33
خدا رو شکر و به سلامتی ایشالا دیگه هیچوقت به هیچ غذایی آلرژی نشون نده خصوصی هم داری خانمی
شادی
پاسخ
مرسی گلم.
آویسا
18 اردیبهشت 93 11:28
خداروشکر
شادی
پاسخ
مامان فرخنده
18 اردیبهشت 93 17:39
خداروشکر که تموم روزهای سختتون گذشت امیدوارم هیچ بچه ایی مریض نشه وآوینا نازم همیشه تنش سالم باشه
شادی
پاسخ
ممنون عزیزم.
رمیسا
19 اردیبهشت 93 10:13
خیلی خوشحال شدم عزیزم خدارو شکر
شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مانلی
19 اردیبهشت 93 11:46
خدا رو شکر که کم کم تموم میشه واقعا سخته منم یه جور دیگه تجربه اش میکنم
شادی
پاسخ
. مگه چه مشکلی داره مانلی جون . ایشالا زودتر رفع بشه
مانلی مادر باران
20 اردیبهشت 93 18:10
خصوصی عزیزم
شادی
پاسخ
میام پیشت عزیزم.
حکیمه نیک بخت
22 اردیبهشت 93 13:31
خداروشکرکه این گل دخترهم این دوره سخت روپشت سرگذاشته وازین به بعدباخیال راحت شیرمیخوره
شادی
پاسخ
مرسی عزیزم. خیلی خیلی خوشحالم از این بابت.
مامان سهند و سپهر
24 اردیبهشت 93 9:18
عااااااااااااااااااااالی بود خدا رو شکر
شادی
پاسخ
مامی هستی
27 اردیبهشت 93 0:32
خدارو شکر شادی جان من دوست فرزانه هستم واز طریق وبلاگ پارمیس همیشه به وبلاگتون سر میزنم دختر منم رفلاکس داره االان که این پستو خوندم خیلی خوشحال شدم واسه آوینا یعنی یه روزیم میشه رفلاکس دختر منم خوب بشه
شادی
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر میزنی. خیلی ممنون از لطفت گلم. شک نکن که به زودی اون روز هم میرسه و هستی جون هم رفلاکسش خوب میشه.
مامی بهراد
26 مهر 94 15:48
سلام ..پسرم ۴ماهشه دارم این دوران میگذرونم خیلی سخته.ولی امید دارم زودی خوب بشه..روزای سختیه
شادی
پاسخ
عزیزمممم. امیدوارم هر چه زودتر این روزای سخت تموم بشه و بهراد گلم هم خوب بشه. اسم آلرژی که میاد تنم میلرزه