آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

نظرات (15)

مامان شازده پاشا
22 فروردین 93 12:05
الهی چه قندعسلی چه خانم وآروم نسشته
مامان پارساجونی
23 فروردین 93 0:34
ای جون دلم عزیززززززززم قربونش برم با خاله بازی کردنش با ورژن جدیدش
آویسا
23 فروردین 93 1:05
مامان سهند و سپهر
23 فروردین 93 9:09
آوینااااااااااااااااا منم از اون چایی ها میخوام عزییییییییییز دلم چقدر نازه
شادی
پاسخ
بفرمایید خاله سعیده جون
مامان فرخنده
23 فروردین 93 13:38
آوینا جون از همه عروسکات خوشمل تری خوش به حال عروسکات که تو مامانشون هستید
شادی
پاسخ
آمنه
23 فروردین 93 13:57
حالا ایتا نی نی ان یا مهمون؟ چه ردیف
شادی
پاسخ
فکر کنم مهمون باشن
ساناز
23 فروردین 93 14:47
عزیزم مهموناشو نگا خیلی عکس قشنگیه شادی جون
شادی
پاسخ
مامان بهار
23 فروردین 93 18:20
ای جانم ...اوینا و بچه هاش
شادی
پاسخ
مامان سهند و سپهر
24 فروردین 93 10:17
ممممم مرسی
شادی
پاسخ
مامان تینا و رایان
25 فروردین 93 15:37
موهاش بلند شده چه خوشگلتر شده جیگر ببوسش از طرف من اون عروسک که گوشه دیوار نشسته از همه خوشگلتره کاملا تفاوت دخترها و پسرها رو از بازی هاشون میشه فهمید رایان عشق ماشینه بهش عروسک هم بدی باهاش مثل ماشین بازی میکنه این جمله اخرم کامل جدی بود ها ؟فکر نکنی جوک گفتم
شادی
پاسخ
مرسی خاله شادی مهربون موافقم. من فکر میکردم پدر و مادرها بچه ها رو به سمت بازی های دخترونه و پسرونه سوق می دهند ولی انکار واقعا ذاتیه این چیزا. می دونم جدی میکی. یادته یک پست در مورد یک گیره تزئینی گذاشته بودمکه آوینا باهاش به عنوان عروسک برخورد میکرد؟
فرزانه
27 فروردین 93 2:03
الهی فداش بشم چقدر قشنگ بازی میکنه
شادی
پاسخ
مامان آرتین
30 فروردین 93 2:27
وای که چقدر این دختر خواستنی .ماشالله.خدا حفظش کنه آرتینم سه تا عروسک داره و بغلشون میکنه بوسشون میده و میگه دوست(یعنی دوسشون داره)
شادی
پاسخ
مرسی عزیزم. آرتین گلمو ببوس
سمانه (خاله ی فریما)
1 اردیبهشت 93 0:24
شادی
پاسخ
مرجان
5 اردیبهشت 93 2:01
فدات بشم مامان کوچولو چه خونه مرتبی داری یه بچه های مودبی..خانوم خانوما چه خوشگل داره بازی میکنه
نازنین
11 اردیبهشت 93 13:54
سلام... کوچولوی دوست داشتنی و نازی دارین.خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.