آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

سند جنایت

1392/11/15 23:04
نویسنده : شادی
2,561 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ناراحتم. خیلی......

یعنی از دیشب هر وقت یاد این قضیه میفتم، بغض راه گلومو میبنده. آخه من چه جور مادری هستم؟ من که همیشه فکر میکردم حواسم به تمام نیازهای روحی و جسمی آوینا هست، چطور از یه همچین چیزی غافل شدم.

 

بریم ادامه مطلب

 

 

داستان اینه که دو - سه ماه اول زندگی آوینا ما چند تا پوشک رو امتحان کردیم که هر کدوم یک سری عیب و ایراد داشت تا اینکه رسیدیم به بارلی. بعد هم سر قضیه ی آلرژی آوینا ترجیح دادیم برای اینکه همیشه شرایط تحت کنترل باشه فقط از یک نوع پوشک استفاده کنیم. خلاصه می رفتیم پوشک به صورت کارتنی می خریدیم.

 


دو روز پیش آخرین بسته بارلی تموم شد و من از نزدیک ترین داروخونه یک بسته پوشک مولفیکس خریدم.

 

قسمت غمبار قضیه از اینجا شروع میشه.

آوینا وقتی پوشک ها رو با اون شکلک های عروسکی روشون دید، آنقدر ذوف زده شد که باورتون نمیشه. از شدت ذوقش همه پوشک ها رو از توی بسته در می آورد و یکی یکی نگاهشون میکرد.  من چه می دونستم بچم اینقدر به تنوع قنبل مبارک همایونی اهمیت میده!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان تینا و رایان
16 بهمن 92 9:00
عزیزم خودت رو ناراحت نکن این هم که میگی به خاطر نیازهای عاطفیش نیست چیز جدید دیده خوشش اومده ولی حق با شماست بهتره همیشه از یه جنس پوشک امتحان کنیم من هفته پیش یه بسته پوشک مای بی بی (پریما) خریدم ولی تمام بدن رایان حساسیت داد..مدتهاست که مولفیکس استفاده میکنم بچه که بود همه نوع پوشکی امتحان کردم میگم حالا که تنوع دوست داره این سری یه بسته confy بخر قیمتش فرقی با مولفیکس نداره تقریبا هم قیمت هست ولی خیلی خوشگلن و معطر جنسش کمی فرق میکنه ولی کیفیتش بد نیست در حد همین مولفیکسه پوشکهای پمپرز و هاگیز و جان ب ب هم خوشگلن ولی گرونتر البته باکیفیت تر
شادی
پاسخ
می دونم عزیزم کل قضیه شوخی بود
مامان تینا و رایان
16 بهمن 92 9:01
حالا که خوشش اومده هر دفعه یکی رو بخر براش ذوق کنه
شادی
پاسخ
آره دیگه از این به بعد میریم تو کار پوشک
الناز مامان طاها
16 بهمن 92 10:21
خوب پس از حالا برو تو كار تنوع هر روز يه مدل پوشكبيا واسش شورتهاي خوشگل عروسكي بخر بپوشه
شادی
پاسخ
باشه خاله سهلا
الناز مامان طاها
16 بهمن 92 10:28
خصوصي
آمنه
16 بهمن 92 11:22
خدا از سر تقصیرات هممون بگذره! حالا سعی کن خیلی خودت رو ناراحت نکنی و با واقعیت کنار بیای!!!!
شادی
پاسخ
آمین
مامان سهند و سپهر
16 بهمن 92 11:26
عزیزم
شادی
پاسخ
فرزانه
16 بهمن 92 14:03
ووووووووی شادی اولش ترسیدم خیلی بعدش خندم گرفت از دستت مولفیکس ایرانی ها اصلا خوب نیست پای پامیس رو بد سیاه میکرد از 5 ماهگیش دارم هاگیز میزنم خیلی خوبه هر چند وقت یه بار هم عکسشو عوض میکنن
شادی
پاسخ
آره منم همین تجربه سیاه شدن پشت آوینا رو با مولفیکس داشتم. احتمالا برم سراغ هاگیز
مامان تینا و رایان
16 بهمن 92 16:12
اره کافی خشکه روش بیشتر شبیه کاغذه تا پارچه...هاگیز رو خیلی دوست داشتم...پشتش هم ک داره...ولی متاسفانه تو رشت فقط 2 تا مغازه میارن و کلی باید طی کنم تا برسم اونجا
مامان تینا و رایان
16 بهمن 92 16:13
غلط املایی اول: کانفی غلط املایی دوم:کش(پشتش کش داره)
شادی
پاسخ
مامان پریسا
16 بهمن 92 20:44
شادی
پاسخ
مامان پارساجونی
16 بهمن 92 23:00
خودتو ناراحت نکن عزیزمحاالااااااااا برو براش هر روز یه پوشک بخر تا دله دخملی بازشه و حالشو ببره
شادی
پاسخ
اعظم مامان زهرا
16 بهمن 92 23:52
چه دخمل نانازی دارین اشاالله عزیزم
شادی
پاسخ
ساناز
17 بهمن 92 0:48
شادي عزيز ترسيدم اولش گفتم چي شده چه جنايتي بعدش خيالم راحت شد
شادی
پاسخ
مامان لیانا
18 بهمن 92 11:24
مامانی تین که ناراحتی نداره الان که بهتر متوجه میشه ذوق میکنه عکسای کارتونی داره اون موقع ها بچه بود..ولی انصافا بارلی پوشک خیلی خوبیه..مولفیکس بدن لیانارو سیاه میکنه..کانفی هم تمام بدنش جوش های قرمز میریزه بیرون..من از مای بیبی پریمیوم استفاده میکنم خیلی راضی هستم عکسای خوشگلی هم داره
شادی
پاسخ
دقیقا منم همین مشکلو با مولفیکس داشتم. الان دیگه براش هاگیز خریدم
مامان سینا
18 بهمن 92 17:47
عزیزم خودتو ناراحت نکن پیش میاد دیگه
شادی
پاسخ