آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

بهار زندگی من

بهار زندگی من

1391/1/10 1:09
نویسنده : شادی
504 بازدید
اشتراک گذاری

سال 1391،  آغازگر تحول بزرگی در زندگی من است و دختر گلم فردا به روش سزارین به دنیا میاد. حس امشب، حس عجیبی، توام با اضطراب و نگرانی، خوشحالی ناشی از ورود به مرحله جدیدی از زندگی به اسم مادر شدن است. زندگی جدید من، در شرایطی داره اتفاق میفته که توی این دو سال اخیر تحولات و تغییرات خیلی زیادی توی زندگیم به وجود آمده و تا حد زیادی منو از شناختی که قبلا از خودم داشتم دور کرده است. می خوام اینجا بنویسم تا لابه لای حس مادر شدن و بزرگ شدن دخترم، خودمو دوباره پیدا کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
22 آبان 92 0:42
شادی جان دوساعتته دارم وبلگتو از اول میخونم از قلم زیبا وآوینای زیباترت خیلی لذت بردم باتمام وجود دلم خواس دخترم زودتر به دنیابیاد تا این لحظه های عاشقونه روباهم تجربه کنیم خداشماسه تارو واسه هم نگه داره مامان مهربون خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی و لینکم کنی
الناز مامان طاها
24 آبان 92 22:08
الان كه من دارم اين پست و ميخونم اوينا يكسال و هفت ماهشه،يه دسته گلي شده كه نگو