آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

بهار زندگی من

تولد "گاوی"

از 14 تا 30 مرداد ، مهد کودک آوینا تعطیله و ما هم این وسط چند روزی اومدیم تهران تا هم یک کم از گرما فرار کرده باشیم و آوینا بتونه کمی بازی کنه و منم به کارهای پایان نامه ام برسم. یک روز صبح ، آوینا به همه اعلام کرده که  امروز تولد "گاوی " هست و امشب همه دعوتن توی اتاقمون. بعد هم در حالیکه من خونه نبودم و مامانم هم توی آشپزخونه مشغول کارهای آشپزی بوده، تمام اتاق رو مرتب کرده و یک میز عسلی کشون کشون برده تو اتاق و رویش رومیزی انداخته و تمام اسباب بازی هاشو مرتب کرده. بعد هم رفته توی آشپزخونه و به مامان جونی گفته بیا کیک درست کنیم. و خلاصه سفارش چند جور غذا داده و این صحبت ها. عصر که من برگشتم، وقتی شدت ذوق و شوق...
25 مرداد 1395

4 سال و 4 ماه و 4 روز

پنجشنبه  روز دختر و تولد 4 سال و 4 ماه و 4 روزگی آوینا بود . برای همین یک دورهمی ساده با یکی از دوستان برگزار کردیم و روی دسر شمع گذاشتیم      ...
15 مرداد 1395

زنگ کاردستی- نقاشی-بازی

روی یک کاغذ  A4 یک تخم مرغ بزرگ کشیدم و آوینا داخلش رو کاغذ رنگی برش زد و چسبوند . روی یک کاغذ دیگه تخم مرغ دیگه ای برش  و روی تصویر قبلی قرار دادیم. به نظر خیلی ساده میاد ولی نتیجه اش برای اوینا خیلی جالب بود. سفالگری تو خونه.   و باز هم شخصیت های کارتونی مورد علاقه دخترم.   جهت آشتی با فلفل دلمه ای و گوجه. آوینا با کمک من برای خودش سالاد درست کرد و تزئینش کرد. متاسفانه فلفل دلمه ای و گوجه دوست نداره . این کار رو انجام دادم تا حدی باهاشون آشتی کنه. ولی موفقیت آمیز نبود.     یکی از کارهایی که ما در طول هفته انجام میدیم اینه که من برای آوینا قصه میخونم و آ...

زنگ کاردستی- نقاشی

نقاشی با گواش روی دیوار حمام. البته من همیشه یک کاغذ بزرگ میچسبونم . چون شستنش خیلی سخته. طبق معمول ایده های نقاشی از آویناست و من نظری نمیدم.   ذهنیت آوینا از شخصیت های کارتون مورد علاقه اش (ben and Holly) نقاشی روی سینی نمک یک نخ روی زمین به شکل مارپیچ گذاشتم و آوینا روی نخ " چینه " گذاشت. الگو سازی با نخ و مهره نقاشی شخصیت کارتونی مورد علاقه آوینا با ویترای روی لیوان. هدیه ای برای دخترم.    معرفی کتاب مجموعه کتاب های کار کومن. بیا تا کنیم . کاغذ ببریم. بیا بچسبانیم. از 2 سال به بالا میشه کار کرد . ما هم از 2 سال و نیمگی آوینا داریمشون...
2 مرداد 1395

مازندران زیبا

در مدت اقامتمون در تهران، به پیشنهاد دایی محسن سفر دو روزه فشرده ای به استان مازندران داشتیم. ،آبشار پلنگ دره، امامزاده گَزو و آبشار گَزو و هفت آبشار مناطق بسیار بسیار زیبایی بودن که رفتیم (میدونم که امسال شور آبشار دیدن رو درآوردیم)   پ.ن: حدود سه هفته ای از این مسافرت میگذره و من از تب و تاب نوشتن جزئیاتش افتادم بخصوص که یک بار کامل نوشتم و با وجودیکه دکمه های ذخیره خودکار و ... زده بود ، وقتی نت قطع شد دیدم هیچی ذخیره نشده. پلنگ دره   امام زاده گَزو و آبشار گَزو مسیر رسیدن به آبشار ، پیاده روی یک ساعته و در مسیر شیبدار بود که البته از دل جنگل سبز میگذشت. با توجه به سختی مسیر، آوینا ر...